tvorba webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 22:40 v kategorii Novinky, přečteno: 68x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho manažérů internetových stránek vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tolik dáváme do propagace a seo. Svěřte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a stále budou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a především i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak právě už bude jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme najít, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.